Friday, May 2, 2008

01.05 Trenn !











Kuna olid pühad siis ei olnud meil kooli. Jäin Laura juurde ööseks, et siis oleks hea hommkul minna. Kaijat ja Liisi jälle ei tulnud. Oli pilves ja kuum ilm. Tõime hobused ära. Mina Fella ja Laura seekord Kelli. Pärast puhastamist viisin Fella trennikale et teda paar ringi jooksutada. Ta lonkas esimest paremat jalga. Tallijuures selgus et näha pole midagi. Ta oli tundlik selle kõva pinnasega. Sõitsin jalka platsil. Kati jooksutas terve trenni ühte tinkut. Kristin vaatas ka niisama trenni. Lura sõitis pikalt vahepeal trennikal. Tegin Fellga erinevaid harjutusi. Tegin omale ise trenni. Kati viskas vahest pilgu peale ja prandas kui vajadust oli. Sõitsin ilma jalusteta traavi nii kergenatud kui täisistakut. Sõidsime kaua. Päris palav hakkas. Kristin läks tinkule selga, et teda jahutada. Järsku hakkasid nad galoppi tegema, päris võimas galopp oli, Kristin hoidis ennast võimalikult tugevalt kinni, aga kaotas ratsmed, hobune sai sellest nii aru et ta võib siis joosta. Kristin lendas sealt alla. Ta õnneks haiget ei saanud. Nüüd oli meie tipphetk. Mina võisin galoppi teha. Kõigepealt vasakule poole. Tegin kolm ringi järjest, üritades täisistakut teha, mis osutus suht raskeks. Viimasel ringil tegin voldi ka mis välja tuli. Ülimõnus, väljaarvestada seda et ma hüpata ei saanud. Kord oli Laura käes. Algul ei õnnestunud, kuna Kelli pööras palju sisse ja juksis, lõpuks ikkagit sai ilusti mõne ringi teha. Ta tegi poolistakus. Jee nüüd pidin ma paremale poole tegema. Alguses läks mul poolteist ringi aega et õigest jalast tõsta. Sain siis jälle kolm ringi teha koos voldiga. Paremast poolest Fella küll joosta ei oska eriti. Kael on imelikult viltu alati. Jälle Laura kord, nüüd sai ta kiiremini tõstetud ilma junksimata. Galopp valmistas mingit meeletut rõõmu Laurale. Loomulikult ju, galopp on elumõnus :) Jahutusel vahetasime hobuseid ja Laura sõitis minu tibukesega ilma sadulata. Selline trenn siis seekord. Kati kutsus meid järjekordselt sööma. Läksime, sest kõhud olid tühjad. Peale sööki tegime tallis kasulikku senikaua kuni isa jõudis Rakverest Mättale. Oleks tahtnud ikka veel aidata, sest boksid olid paar päeva tegemata. Järgmine trenn on meil homme (03.05), mille ma oma rahast kinni maksan. Kevad on käes ^^
Ps. Roosil on nüüd varss !

No comments: