Thursday, May 29, 2008

24.05.08

Mina sain isaga sinna, Laura oli Liisiga seal öö. Hommikul olid nad tööd teinud ja siis jõudsin mina. Hakkasime kähku pihta. Mina võtsin Fella, Laura Kelli ja Kaija Kuiviku. Sõitsime jalkaplatsil. Oli hästi palav ja kellegil ei tulnud midagi eriti välja. Olin kuri ja pahane endaüle. Kõik läks kehvasti kuni selleni et me vahetasime hobuseid. Mina võtsin Kelli, Laura võttis Kuiviku ja Kaija Fella. Nüüd sujus mul kõik hästi, Kelli liikus superhästi. Laural läks ka hästi ja Kaijal ka. Galoppi sain ma mitu ringi ilusti tehtud. Mõnus aeglane galopp oli. Teistpidi läks ka hästi. Laura proovis ka aga see ei õnnestunud hästi, sest Kuivik jampsis seal kõvasti. Siis sõitis hoopis Kati temaga. Noh ja nii oligi. Enamvähem kogu trenn. Passisime veel talli juures vitzz ja siis ma pidin juba koju minema sest läksin pulma lilleneiuks.

No comments: